Na Na Na

WOHO! Äntligen har My Chemical Romance kommit ut med en singel från deras album som ska släppas i slutet av november. Låten heter Na Na Na och den är sjukt bra! Har redan börjat spela sönder den.. Som de flesta vet, har jag varit/är ett stort fan av MCR :) Nu lyssnar jag inte på dem lika intensivt, som jag gjorde för något år sedan. Men jag älskar deras låtar precis lika mycket som när jag hade min lilla "emo"-period ;) Fast den perioden ska vi inte gå in på längre än så...!

Videon är deras första lyric-video till denna låt:


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

haha jag tycker allt du ska ge oss lite smaskiga bilder jessie ;)

2010-09-28 @ 22:37:38
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: ElinAmanda

sv; hahaha okej vi skippar det ;)

2010-09-28 @ 23:13:06
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: Åsa

vilken kass låt....man får ju huvdvärk

2010-09-29 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0