FemteSeptember

Helgen är slut och en ny vecka väntar runt hörnet. Helgen har varit relativt lugn. I fredags var det musikalen Fame som stod på schemat och den var riktigt bra :) Bra sång och dans! Lördagen bjöd jag med min kusin Vilma och hennes kompis Selma på Toy Story 3 i 3D och jag tyckte faktiskt att filmen var riktigt bra! Ingen besvikelse alls :) Sedan middag på Parnassen, vilket blev en besvikelse istället. Ljummen/kall mat är inget vidare...
Idag hade jag planerat in en lugn söndag framför tvn, men då hörde Tidde av sig och frågade om vi kunde träffas en stund och givetvis kunde vi det! Hon bor ju i Karlstad nu för tiden och då får man inte se den flickan lika ofta som förr.. Så det var trevligt att få träffa henne och prata igenom allt som hänt det senaste.

I veckan blir det än så länge lugnt, inget planerat än. Ska dock försöka dra ner till Gbg någon dag i veckan, men det får vi se!

Btw, Iphone 4 är ganska så nice! I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0