TjugotredjeOktober

En liten snabb uppdatering..
Helgen är ganska så fullspäckad med främst kalas. Nu ikväll har vi varit och firat Elin som fyller 19 år på måndag. Så det har varit trevligt! Tidigare idag har vi varit på Tingeling och jag har färgat håret samt klippning. Inga dramatiska förändringar. Färgningen blev nog en nyans mörkare än vad jag hade innan. Så ingen stor skillnad alltså. Imorgon måste jag gå upp ca 8-9-tiden. Då är det kalas för mig och släkten kommer hit vid 11 för en amerikansk brunch! Istället för att ta det på kvällen, som man oftast gör, så tar vi det när alla är lite nyvakna :) Och just det, igår var det handboll mot Lugi och vi vann med 26-25, tror jag!
Känns ju riktigt bra och även att Lugi inte hade förlorat på de 5 senaste matcherna, gjorde det ju ännu bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0