TjugosjundeOktober

Hej hopp! Det har inte hänt så värst mycket det senaste.. Eller ja, senast jag skrev iallafall. Har mest jobbat och gått hemma och räknat ner dagarna. Man kan ju också tro att jag har packat också, men icke. Har inte ens tagit fram resväskan och vi drar imorgon eftermiddag. Lite typiskt mig.. Men men, det löser sig allitd! Imorgon fyller jag 20 år också. Trevligt tycker jag :) Iallafall.. Det är min familj plus kusin Elin plus Dennis flickvän Michaela som ska med på resan och vi drar ju som sagt över till USA, Fort Lauderdale, FL. Därifrån hoppar vi på världens största kryssningsfartyg Oasis of the Seas. En vecka på detta fartyg och vi kommer att besöka Haiti och två ställen i Mexico. Sedan har vi ca ett dygn i New York när vi åkt klart med Oasis. Denna resa tror jag kommer att bli super och det ska bli väldigt skönt med lite värme och kanske återfå lite bränna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0