TjugoåttondeOktober

Jag börjar med att säga grattis till mig själv och jag har hittills haft en bra dag! Dagen började med att familjen grattade mig med lite presenter. Tja, kan ju säga att jag har blivit med Mac Pro! :) Använder den just nu. Sedan har jag packat som en galning. Emellan all packning åkte jag in till stan för att fixa lite saker plus att jag fick träffa Matilda i några få minuter :D Sedan fick jag lunch uppe hos farmor och nu har jag packat ännu mer. Tror att jag börjar bli klar snart. Dock har jag säkert glömt något ändå... Jaja, om någon timme kommer Elin och Michaela hit och då drar vi till Stockholm. Imorgon väldigt tidigt åker vi från Arlanda till Fort Lauderdale, med mellanlanding i Newark.
Nu kommer det nog inte bli något mer uppdaterat försen vi kommer hem.
Ni får ha det så bra i regnet och kylan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0