SjuttondeNovember

Då var det över! Jag trodde faktiskt att det skulle vara värre an vad det var. Har hört skräckhistorier om att man inte kan äta vanligt på flera dagar och att smärtan är enorm efteråt. Men jag har knappt känt något alls. När jag låg i stolen så fick jag ganska så mycket bedövning och sedan tog de tången och bara vickade lite och efter ca 5 min var den ute! Kände inget alls. Jag var hos tandläkaren vid 09.30 och var hemma igen 09.50. Alltså så gick det väldigt smidigt. Nu efteråt känner jag ju självklart att det är lite ömt osv, men inget mer. Dock vågar jag inte äta vanlig mat ännu, utan har bara ätit flytande föda idag. Skönt att det är över nu iallafall och får hoppas att detta ska gå bra nu efteråt utan några besvär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0