NiondeNovember

Tja, vad ska man skriva om idag då.. Om vädret kanske, vilket verkligen alla gjort idag! Det är sjukt vad mycket snö det kommit idag. Det är flera dm snö här. Och man blir ju inte förvånad att jag har fastnat med bilen det första jag gjort typ. Hem ifrån jobbet åker jag alltid i en ganska så brant backe och idag var det väl inte den bästa idén att åka upp där. Fastnade i mitten av backen och kom ingenstans alls... Fick dock hjälp några minuter senare av en snäll äldre herre :) Aldrig att jag åker den backen igen när det är snö. Borde egentligen lärt mig detta eftersom jag fastnat där förra vintern..!
En ganska så stor förändring från att åka ifrån detta:
Till detta:
Usch, ta mig tillbaka till värmen, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0