Någon med två vänsterfötter sökes..

Ja, ni läste rubriken...
Jag är så jäkla förbannad på en viss dam borta i New York. Jag köpte ju Converse när vi var där senast och jag ville ju köpa dem över i USA, eftersom de är så mycket billigare där än vad det är här hemma i Sverige. Jag skulle ha ett par vita klassiska. I butiken provade jag min storlek och de var mycket bra, men jag såg att de var lite smutsiga (de stod i skyltningen) och bad om att få byta. Sedan fick jag ett annat par och jag betalade och var mycket nöjd över mitt köp!
Nu i helgen så skulle jag ha dem för första gången, och jag började prova dem och det visar sig att jag har två vänsterskor!! Vad i helvete?! Nu har jag åkt över hela Atlanten för att köpa Converse och så kommer jag hem med två vänsterskor! Så himla sjukt. Hon måste seriöst ha haft något emot mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0