Idol Karlstad

Idol i Karlstad med Tidde var hur kul som helst! Allt började med att jag gick till TV4 i stan, för att åka med dem upp och ca 40 andra från skaraborg i en buss till Karlstad. När vi kom upp vid 17tiden, stod Tidde och väntade utanför Elite hotell, därefter fick vi VIP-armband och sedan var det buffé och god dryck. Efter lite mingel, så kom nyhetsankaren Peter från TV4 och började prata om vad som kommer hända på TV4 under hela 2011. Så nu vet jag ganska så mycket, som ni inte vet om ;) Efter förhandsvisningen, tog vi bussen till arenan. Då fick vi med VIP-armband gå till VIP-rummet, där det var ännu mer mingel och så kom även Jihde och pratade lite. Sen kunde showen börja! Hade bra platser. Satt dock bakom juryn och hade lite stolpar ivägen, men det är bra platser iallafall. I Pausen gick vi tillbaka till VIP-rummet och dit kom även juryn och alla idoler (förutom Olle & Jay) för att prata och ge autografer osv. Sedan tyckte jag helt klart att det var fel person som åkte ut. Tycker inte att Olle ska vara kvar. Jaja, så kan det gå.. Efter idol drog jag och Tidde hem till henne och slocknade direkt. Båda var helt slut. Så dagen därpå, så gick vi lite i butiker och sedan till stationen, där vi även såg Idolerna igen :) Ett väldigt bra dygn! Hoppas att få träffa Matilda snart igen :)
Och Idol blir det snart igen för mig, när dem kommer till Göteborg :)


Kommentarer
Postat av: Vilma

avisk!<3

2010-11-21 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0