TrettiondeMaj

Helgen börjar nu lida mot sitt slut.. Veckan som kommer är det inte mycket inplanerat, så då får man ta dagarna som de kommer :) Helgen har varit relativt lugn, förutom i lördags. Då åkte nämligen jag och mor hemifrån kl 08 till Gbg, för mor skulle på någon träff med andra nagelterapeuter och då passade jag på att shoppa :) Så jag stod utanför den bästa H&M-butiken tio minuter innan de öppnade. Där blev det en hel del shopping, även på Zara, Gina Tricot, Bikbok, Weekday m.m. När jag kollade på klockan första gången, så var klocken 13.00 och jag var då fortfarande inte klar, ehe. Var hemma igen vid 18tiden och drg nästan direkt vidare till Åsa o Co. för grillning och självklart ESC!

Så här brukar min axel se ut efter en dag på stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0