TjugondeMaj

Vaknade upp precis som vanligt imorse, gjorde mig iordning och när jag nästan var klar för att åka, så märker vi att Gucci ligger och skakar och gömmer sig under byrån. Svansen var mellan benen, vilket den aldrig är, utan är alltid uppåt. Kräktes gjorde hon också.. Så jag fick ta henne till djursjukhuset i Skara. Där ligger hon nu över natten och de ska köra ultraljud osv. För bara några månader sedan fick hon njurbäcksinflammation och det skulle inte förvåna mig om det är det igen. Jaja, det ska nog förhoppningsvis inte vara något allvarligt.
Annars har resten av dagen varit allmänt skit. Pissdag på jobbet, allt gick åt helvete typ, mina planer förstördes och min dag var förstörd. Fick dock middag uppe hos farmor, vilket uppskattades!

Hittade en söt bild på Gucci och Vilma :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

uschdå, hoppas sötnosen blir bra!

2010-05-20 @ 21:50:56
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0