NittondeMaj

Idag har det varit riktigt skönt ute ju! Får nästan ta tillbaks orden jag skrev igår.. Dock har det känts som om det ska börja regna eller åska hela tiden. Tydligen ska det göra det imorgon. Nåja, jag bestämde mig i eftermiddags för att gå ut och plocka mina favoriter Gullvivor :) Tog med mig Chanel och började leta. Bredvid oss har man tagit bort massa träd och grävt för att byta rör eller liknande, så de har typ förstört i stort sett hela dungen som vi hade nedanför vårt hus. Och där fanns det mest gullvivor..! Förr brukade det också vara stängsel runt dungen, så då kröp alltid jag och min farmor under en stort hål :) Nu är nästan allt borta.. Jag fick iallafall ihop en liten bukett som jag gav till farmor senare :)

Kolla vad dumma dem är.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0