I'm Carried away!

Är nu hemma efter biopremiären av Sex and the City 2! Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra, lika bra som den första. Vet att tidningarna har skrivit att den har fått en eller två stjärnor, men det är ju filmkritikernas åsikter..
Haha måste bara säga att Samantha ägde i denna film! Älskar den karaktären :) Carrie hade problem och gick och grubbla som vanligt. Ska nu inte säga allt för mycket, men om någon vill se filmen och har ingen att gå med, så fråga mig, för jag kan nog se denna ett x antal gånger till! :)

Hehe, fick ryta till i biokön på en medelåldersBitch... Det kändes förjävla bra efteråt ;) Hon hade stått och klagat att de bara hade öppet två kassor och att det gick så segt. Detta var 5-10 min innan filmen skulle börja. Sen kommer Anna och Åsa fram till oss och skulle säga vad de skulle ha, så vi kunde köpa det. Tro fan att bitterfittan har starka åsikter om att dem tränger sig förbi.. Dem har ju väntat i denna kö så hiiiiimla länge. Då brister det för mig, så jag vänder mig om och säger att hon kunde då ha kommit 20 min tidigare då det inte var någon kö och att de inte alls tränger sig före. Hon fattade ju självfallet inte, så då fick jag ta det ännu en gång att de inte skulle gå före, bara säga vad de vill ha. "Jaha...." Så jääääääävla ägd blev hon! Mohahahah.

Ehe, går inte att förklara så bra såhär i bloggen, men återigen, hon blev ägd och därefter tyst ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Å den ska vi gå och se!

2010-05-28 @ 20:16:54
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0