FjärdeMaj

Kan knappt fatta att det är maj nu.. Var det typ inte februari och sjukt massa snö ute nyss? Tiden går nästan för fort ibland...Och snart kommer sommaren! Man kan ju ändå inte säga att det är sommar nu. Bladen på träden har ju knappt kikat fram. Vår är det iallafall och jag tror att inte så många är emot detta väder :)
Vad är det jag vill komma fram till... Ehm, jag vet inte :P Eller ja, det är ju sommar snart och då blir det förhoppningsvis festival och resa till Rhodos med två härliga flickor :) Längtar! Är dock lite nervös inför hösten... Vet inte hur jag ska göra. Ska jag vara kvar där jag är nu? Ska jag dra iväg till USA? Börja plugga? Ingen aning.. Står på noll. Vi får helt enkelt se var vinden tar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0