FemtondeMaj

Då var lördagen avklarad! Åkte in till T-holm vid 14 för att ha repetition, åt på en dålig restaurang, gjorde iordning oss inför vår dans och sedan var det vår tur vid 17-tiden. Det var nervöst som vanligt, men det gick faktiskt mycket bra. Man får en sådan enorm kick! Jag vill verkligen göra om det. Tycker det var lite synd att jag bara dansar i en dansgrupp. Hade gärnat visat upp flera. Dock är det ju uppvisning imorgon också och då kommer några familjemedlemmar och kikar :)

Jag och Ester fick en fråga innan själva dansen tidigare idag som jag verkligen tog som en komplimang! Det var från en tjej i vår grupp. "Ni är tävlingsdansare va?" Haha, det kändes gaaanska så bra ;)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0