ÅttondeMaj

Hemma igen efter en sjukt kul fredag! Dock har jag ont typ precis överallt...fötterna värker efter en massa spring på stan, mina axlar + mina händer gör ont för att jag fått bära så mycket tungt. Fast det har det varit värt ändå :)
Vi började iallafall med shopping i några timmar och fick med oss några kassar hem! Sedan gjorde vi iordning oss för att sedan dra till tunnelbanan som skulle ta oss till Globen. Förbandet var Semi Precious Weapons och jag tyckte faktiskt att de var bra och underhållande, som tex att byta om helt och hållet på scenen ;) Sedan kom the one and only, Lady Gaga! Det var så sjukt jäkla bra, så jag finner knappt ord för det! Hon hade typ 4-5 olika scenbyggnader och typ dubbelt så mycket olika outfits.
Efter att hon hade avslutat med Bad Romance, så drog vi till Collage med hopp om att få komma in.. Det gick tyvärr inte för att de tog bort listan vi hade skrivit upp oss på en halvtimme tidigare än vad de skulle göra..Så vi kom helt enkelt dit försent. Vi försökte hitta något annat place, men det var typ omöjligt, så vi drog hem sedan istället, vilket var nog lika bra, för vi har varit grymt trötta idag, även om vi har fått sova ut idag. 

Jag tog väl över 200 bilder på Gaga, men lägger upp en del imorgon här på bloggen och resten på fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0