TolfteMars

Äntligen fredag... Och denna fredag händer det inte mycket. Tar det bara lugnt och njuter av helgen. Imorgon kommer min älskade kusin Elin hit och vi ska laga gott och äta massa onyttigheter och självklart se på finalen i Melodifestivalen! Bara jag som har missat att de inte spelar några instrument på scenen? Så t.ex Timoteij med alla sina instrument, spelar inte överhuvudettaget, utan fejkar.. Samma gäller ju Salem. Aja, Ska bli intressant vem/vilka vi tar fram som vinnare.. Blir det någon av killarna så blir jag nöjd :) Helst Salem.. Och verkligen inte Timoteij.

Well well.. Ha en bra fredagskväll allihopa!

Jag & Elin 2008


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

haha, va söta vi är! ;) kommer bli sjukt bra! <3

2010-03-13 @ 10:10:12
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0