SjuttondeMars

Jobb och sedan in till stan för att besöka tandläkaren och hämta min tandblekning :) Gick igenom hur jag skulle göra och provade mina skenor. Detta blir nog super tror jag! Jag ska ha dessa skenor med en gel i varje dag, ca 1-2 timmar i två veckor. Att jag kör denna metod istället för att göra allt på en timme hos tandläkaren är för att håller längre.
Iallafall, satt med skenorna förut och jag kan typ inte prata, läspar bara...Det isade till lite grann osv, men ska man vara fin får man lida pin! Kanske inte syns på bilderna, men är det mina hörntänder jag främst vill bleka, för de har blivit så missfärgade, medans mina framtänder är relativt vita. Vill ha en mer jämn färg.


Bjuder på dessa...

 

Förrsten, IFK Skövde är vidare till slutspel!! WOHO!


Kommentarer
Postat av: Lussie

Kolla in på bloggen och läs om hur det är att byta skola samtidigt som man är sjuk!

2010-03-18 @ 20:40:56
URL: http://lussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0