SjätteMars

Idag blev det stan på förmiddagen för sökande efter present till Kasper som vi ska på kalas hos imorgon. Efteråt blev det hem och strax efter kom Matilda och höll mig sällskap under kvällen :) Tjöta som vanligt, lagade tacos och kikade på melodifestivalen såklart! Seriöst...Jag förstår inte hur svenska folket röstar. Orsa spelmän före Neo? Har den äldre generationen lärt sig hur man ringer in och röstar? Och att Jessica Andersson vinner över Alcazar... Ne, det ska bli intressant vem/vilka vi skickar till Norge... Mycket intressant.
De jag kan tänka mig vinna är Salem al fakir, Darin, Peter Jöback eller Eric Saade. Om någon av dessa gossar vinner allt, så blir jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0