SextondeMars

Jobb i vanlig ordning, dock inte dans som i vanlig ordning... Elin mår fortfarande inte så bra och jag kände då att jag inte ville åka dit själv. Alltid mer kul att ha någon att prata med. Sedan får jag nog erkänna att jag är lite lat :P Var typ inte på träningshumör. Men på tordag ska jag definitivt träna, vare sig jag vill eller inte!
Istället för dansen åkte jag med päronen till Assbecks för modevisning. Har väl sett bättre men.. Blev iallafall en midjekort tröja som jag visar här nedan för halva reapriset! Ojojoj, inte ofta jag hittar något på rea :)
Idag hade jag vit skjorta - Vila, Midjehöga jeans - H&M, Bustiertopp - Urban Outfitters.

 


Kommentarer
Postat av: simone

Så snygg du är :)

2010-03-17 @ 15:41:21
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0