NittondeMars

Äntligen helg!
Har inte så mycket att skriva egentligen.. jobb och sedan åt ute med släkt, trevligt! Skulle ha åkt ner till stugan idag, men vi åker ner imorgon istället och jag stannar nog bara över dagen. Inte för att jag har något bättre för mig men.. Denna helg är ganska så händelselös, inget inplanerat alls. Dock är det handboll på söndagkväll som jag nog ska kika på.
Ikväll ska jag bara ligga under mitt täcke och kika på film eller liknande.

Fortfarande har jag inte fått se Alice in wonderland, ingen att åka med till Salem al Fakir... livet är hårt mot en ibland. Jag kanske kan gå själv på bio och åka ner till Gbg själv. Funderar på det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0