NiondeMars

Idag har det varit jobb som vanligt, sedan åkte jag in till Arenan för att bada med Filippa på mini-simmet :) Buse i vattnet är hon allt! Efteråt var det bara att rusa ner till rådhuset, där jag träffade Malin & Matilda över en fika. Alltid lika trevligt att få träffa flickorna :) Har fått hämta paket också från H&M, fick även hem paket från Nelly. Paketet från H&M har jag nog väntat på sedan i början av februari om inte ännu längre...Har fortfarande inte fått allt på min beställning. Well well, hem sedan en snabbis och sedan vidare till dansen och hämta upp Älin ;) Jag och Elin hade lite grann att ta igen efter de veckor vi inte varit där. Vi bestämde även att vi ska träffas på lördag och se melodifestivalen tillsammans, mys!

Doh.. det verkar som om alla har sett Alice in wonderland? Jag vill ju också se den! Någon som vill ta med mig på Alice? Vill helst inte gå själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0