FörstaMars

Jävla fittsnö! Ursäkta ordvalet.. men jag vill verkligen att det försvinner nu! När jag skulle hem på lunch förut, så fastnade jag med bakhjulen i en driva i en uppförsbacke och jag kom verkligen inte loss. Ringde alla jag kunde komma på som kanske skulle kunna hjälpa mig, men ingen kunde! Hej, jag fick panik.. Jag blockera ju hela vägen! Sedan kommer en mötande bil och det visar sig vara Tobbe och han hjälpte mig att få bort bilen.
Inte nog med det.. Jag har slått i svanskotan två gånger idag. Tror ni att jag har ont? Mja.. en aning. Så nu har inte jag gått ut mer idag och hade helst inte gjort det på resten av veckan.

Blä på denna eländiga vinter och snö!
Ge mig värme, sol & vår/sommar!
Antar att man får drömma sig bort ett tag och kolla igenom alla sommar och utomlandsbilder istället...

Cozumel, Mexico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0