FjortondeMars

Igår och idag hade jag min Elin här, så det hanns inte med något inlägg. Det har varit mycket trevligt, vill jag säga :) Lagat tacos, kikat melodifestivalen och gjort lite annat smått och gott. Massa chips och godis har vi haft här också och nu när hon har åkt hem, så lämnade hon allt här hos mig. Inte bra Elin! Får ge det till bror min innan jag själv äter upp det... Jag sa faktiskt till min tandläkare häromdagen att jag knappt äter godis på dagarna längre. Tjena, det har jag gjort hela helgen nu! Jaja, Melodifestivalen var det ja.. Tja, det var ju ingen överraskning att Anna vann. Men jag hade så gärna sett Salem i Oslo. Den utländska juryn gav ju Salem högre poäng än till Anna. Och självklart gör svenska folket det igen... De går emot Europa och väljer att skicka något helt annat.
Nu får vi vänta till slutet av maj för att se resultatet i ESC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0