FemteMars

Ligger här nu i sängen och ska alldeles strax släcka för dagen. Har släckt allt i huset och skjutsat hundarna i säng och Dennis behöver jag icke bry mig om, eftersom han är och lanar just nu. Päronen är alltså i Paris just nu och kommer hem på söndag. Så då är jag kvinnan i huset några dagar :)
Iallafall, idag har jag, Matilda & Malin betalat resan till Rhodos! Känns väldigt bra att allt är betalt osv. Sedan har jag och Matilda köpt biljetter till Lady Gaga i maj! Det ser man också mycket fram emot :) Så det har varit lite jobbigt för plånboken idag.. Men men, känns bra att man har lite att se fram emot en tid framöver nu.

Imorgon ska jag in till stan för att kika present till kusin Kasper som fyller 13, sedan på kvällen kommer Tidde hit och kikar melodifestivalen med mig, mysmys :)

Lady Gaga 7 maj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0