TjugofjärdeJuni

Är äntligen nere i stugan igen! Har varit här sedan jag slutade jobbet i eftermiddags och typ direkt när vi kom hit, tog vi båten över till Visingsö och till Gränna :) Mysigt värre och underbart väder har det varit! Imorgon är det midsommar och ett år sedan sen Michael Jackson dog... Då blir det till att lyssna extra mycket på hans låtar! Annars blir det mat, lekar och trevlig stämning här imorgon :) Släkt och vänner kommer ner, så det ska bli kul :) Ska tydligen inte bli så jättevarmt som idag, men hoppas på att det blir så pass varmt så jag kan ha på mig klänning eller shorts. Har inga jeans eller liknande med mig, bara mjukisar, hehe..

Fan, nu har jag en mygga i rummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0