SextondeJuni

Nu var det någon dag sedan som jag skrev... Beror nog på att det inte har hänt något speciellt. Idag har det hänt lite mer iallafall. SötFilippa kom och hälsade på på jobbet idag och lite senare hemma också. Söt är hon allt :) Sedan i väntan på att moster Susann och kusin Elin skulle komma förbi en stund, så får jag syn på en babykråka som inte kunde flyga. Så Chanel kastar sig på den, så jag insåg att där kan den ju inte vara! Hämtade ett par handskar och tog tag i babykråkan och flyttade den till ett något mer safe place. Det var så synd om den ju.. Fast, har för mig att om man är i närheten av någon fågelunge, så överger modern den. Är det så? Fast denna babykråkan var inte så ung, mer som en ungdomskråka kanske..plus att den inte var i sitt bo. Den kommer nog dö eller något snart ändå. Hoppas att jag gjode den en liten tjänst iallafall! JAJA, nog om fågeln. Elin, jag & hundarna tog en promenad och pratade om allt mellan himmel och jord, mys! :)
Imorgon blir det kaaaaanske utgång med tidde, hoppas det iallafall!

Random pic .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0