FörstaJuni

Vilken fin dag vi har haft idag! Sol och värme tackar man inte nej till. :) Jobb som vanligt och fick några samtal av en förtvivlad Matilda som hade gått till en B-salong (Commercefrisören...) och sagt att frisören fick göra vad hon ville, så hon kapa av allt! Ja, allt..typ pojkfrilla. Haha, trodde hon skämta, men jag fick träffa henne efter jobbet och jag tyckte faktiskt att det var fint! Dock ville hon ha längre hår på ena sidan, eftersom det redan var lite längre på andra sidan. Lite svårt att förklara men det var assymetriskt klippt. Så vi åkte till den bästa salongen i Skövde, Tingeling och pratade med Åsa som sa att det skulle gå att sätta in exstentions och göra det längre på ena sidan. Dem på Commerce hade faktiskt klippt lite konstigt osv, så nu ska proffsen rätta till det ;) Men som sagt, du passar faktiskt i kort hår Tidde :) Efter åkte vi till rådhuset och fika, sedan tog Tidde med mig på bilbingo med alla gamlingar ;P Tja, vi drog ner medelåldern en aning. Självklart vann vi inget, men det var kul ändå!

Solen och värmen ska ju tydligen hålla i sig ett tag nu, så jag ska försöka få mig lite färg på kroppen imorgon tänkte jag. Är sjukt blek efter denna hemska vinter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0