TjugoåttondeJuli

Ingen större uppdatering från mig ser jag... Jag har ju semester holiday nu, så då blir det inte lika mycket tid vid datorn :) Jag spenderar dagarna mestadels i sommarstugan och tar det bara lugnt och åker lite båt när vädret tillåter. Typiskt att den tropiska värmen osv inte är kvar längre när man har semester. Då får man nöja sig med den vanliga svenska sommaren aka regnväder :P Aja, drar ju till Rhodos snart, så det är luuuugnt!

Idag var det fint väder och solen sken, så då tog vi båten över till Visingsö och åt lunch och glass + en del bad ifrån båten vid norra udden. Dock inte jag, men det hade ni nog redan räknat ut ;)

Ledsna hundar som inte fick följa med


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

haha, söthundar! :)

2010-07-29 @ 16:28:57
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0