ArtondeJuli

Då var denna helg över och nu ska det jobbas endast 5 dagar till och sedan har man semester! Underbart skönt ska det bli! I helgen har jag varit nere i stugan med släkten och igår var jag på kvällen i Skövde för att äta middag med Malin & Matilda, mycket trevligt! Stannade även då dansgolvet drog igång. Dock blev det inte mycket dans för mig, för jag hade valt ett par skor från helvetet...! När jag gick ner till stan innan middagen kollade folk på mig som om jag hade druckit en hel vodkaflaska själv... Hade aldrig haft skorna ute någon gång. Aja, de skorna kan bara användas om man inte ska gå och stå upp så mycket :P Annars var det en mycket kul kväll med flickorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0