TrettondeJanuari

Jobb som vanligt idag och sedan blev det lunch hos mormor som vi firade en dag i förskott. Hon fyller hela 79 år imorgon :) Grattis på dig mormor! Moster Susann & kusin Elin var även där och firade :) Mycket trevligt! Efteråt svängde vi förbi Lindex och köpte lite smått. Jag hittade lite strumpbyxor, strumpor, nya lösögonfransar och en skuggpalett från Viva la diva. Jag har aldrig köpt något från det märket, för jag har haft för mig att det inte ska vara så bra. Men jag har sett att många har skrivit om denna palett, så jag tänkte att jag kunde testa. Finns mycket fina skuggor :)

Dagens..

Har inte orkat fixa med håret, så det fick sättas upp i en knut och sedan en slapp outfit. Orkar egentligen inte bry mig så mycket. Tar det som är skönt och någorlunda varmt. Fryser rumpan av mig annars på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0