TrettioförstaJanuari

Nu var det några dagar då jag inte har skrivit här och har haft fullt upp istället!

Fredag - Jobb, åkte sedan till stan för att köpa lite småsaker. Jag och Dennis hämtade Kasper och Vilma, hämtade ett stort paket från H&M :) Handlade lite mat och sedan hem. Vad gjorde vi...Vi kikade på tv, killarna satt och spelade Wow typ hela kvällen, jag lagade mat åt ungarna, kikade på film. Ja.. det var nog det vi gjorde i korta meningar.

Lördag - Vaknade tidigt då Vilma skulle på sin fotbollsträning. Senare vid lunch åkte de hem och päronen kom hem från Gbg. Senare igår så blev det utgång med Matilda och Malin :) Mycket kul!

Idag - Idag har man mått bara bra, som jag brukar göra tillskillnad vad andra gör ;) Åkte på kalas hos min moster Susann och hade det allmänt trevligt! Under dagen hade jag absolut bestämt att jag skulle möblera om mitt rum! Jag ville bli av med allt gammalt. Jag flytta nog ner till mitt rum vid 12års åldern och typ allt var kvar tills idag. Så nu har jag nog slängt ut hälften av innehållet i rummet. Härligt! Nu behöver jag bara lite småsaker och någon byrå.
Duktigt av mig tycket jag, dock får jag väl tacka mor min en aning också :)


Bilder från igår
Ny klänning från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0