TjugosjundeJanuari

Då var man äntligen hemma från Göteborg!

Åkte direkt från jobbet till tåget och tåget var faktiskt i tid, tro det eller ej! Tja, en minut sen, men det gills inte. När vi kom fram hade vi bara 45 min på oss tills kursen skulle börja, så vi sprang till scorett för att hitta ett par skor som inte fanns i Sthlm när jag var där senast och de hade min storlek, wiho! När vi var klara sprang (!) vi i regn och slask till The Studio. Det var faktiskt ganska så kul, vi fick sminka oss själva och en tjej kom och hjälpte oss och sa vad vi skulle göra och vilka produkter vi skulle använda. Jag fick en guldig sminkning och Tidde fick en lila/blå sminkning. Hennes var nog en aning snyggare :) Sedan skulle man ju köpa produkter om man ville.. Jävla säljare säger jag bara..... De typ säger att allt passar på en och jag går ju på allt! Typiiiiskt. Så jag fick alltså med mig lite produkter hem, men jag är nöjd ändå :) Bilden nedan visar min sminkning, dock syns det bättre i verkligheten, plus att glittret försvinner lite när man tar bilden.

Ser nästan ut som om man har bara tagit en skugga, men vi använde nog 4-5 skuggor.

Mina älskade skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0