TjugofjärdeJanuari

Hallå Hallå!

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det har jag inte direkt haft tillfälle med. Vi åkte ju upp till sthlm i fredag och åt på Riche och det var mycket trevligt! Något som vi "bonnar" inte är vana vid är att man kan se lite kända ansikten i huvudstaden om man har tur. Ett bord ifrån vårt bord satt ingen mindre än Prinsessan Madeleine! Jag satt dock inte så värst bra, så jag fick vända mig om hela tiden, vilket kändes lite fånigt, typ. Vacker är hon iallafall!
På lördagen var vi ute bland butikerna vid 10 och jag stressa runt och sprang på alla möjliga gator för att hinna med alla butiker innan vi skulle åka hem igen. Det är hemskt mycket rea ute nu och jag försökte verkligen fynda, men det gick inte.. Jag fick iallafall med mig lite hem som ett par skor & massa kläder. Det gillas!

Nu kom jag på en sak som finns i Sthlm som jag helt enkelt avskyr! och det är killar med backslick aka Brats! Vi åt ju på Riche som ligger vid stureplan och det var såna typer precis överallt! Jag trodde jag skulle spy..
Bordet bakom oss satt det tre killar med knappt åldern inne med kavaj, uppknäppt skjorta, fett hår med backslick samt en liiiten tofs ibak. Nej, sorry brats.. Ni är tyvärr inget för mig.

Iallafall.. När vi kom hem var det bara att fräscha till sig lite och bege sig ut till Matilda för det var tid för fest! Trodde att det inte skulle vara en själ ute, men det var det minsann! Väldigt mycket folk för att vara såhär sent på månaden. Kul hade vi iallafall!

Imorgon är en ny dag och ny vecka. Denna vecka kommer att innehålla jobb, Gbg, barnvakt, fest, showjazz & MTV-style! Det ser man fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0