Gott nytt år!

Då var det 2010!
Denna kväll blev inte som planerat.. Jag vaknade upp och hade sjukt ont i halsen. Jag tänkte att det går över under dagen, men det gjorde det inte. Nu i slutet på dagen så fick jag en början till feber. Jag hoppas innerligt att detta inte är halsfluss igen. Så nu kör jag en massa kurer och knarkar tabletter. Jag måste ju bli frisk till på lördag! Måste måste måste!
Så mitt nyår har spenderats hemma i soffan precis hela dagen. Rätt skönt, men samtidigt inte så kul :/
Nu får vi hoppas på att 2010 blir ett så mycket bättre år än 2009.
2009 var mycket bra till en början, men det dröjde inte länge tills det skulle dala neråt..
men men, that's life! Jag satsar helt klart på 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0