FemteJanuari

Idag har jag i vanlig ordning varit på jobbet och efter jobbet åkte jag direkt in till stan för ett ärende. Sedan tänkte jag att jag kunde kika in i någon butik, men jag kunde fan inte. Det är så sjukt jäkla kallt ute! Det går ju knappt att vara ute och värre ska det tydligen bli.. Jag vill ha vår nu.

På tal om vår.. Det har kommit ut massa underbara vårkläder nu på bl.a H&M. Det finns redan nu lite i deras webshop, men sedan den 25 mars kommer deras Garden Collection ut! Kollektionen är så underbar! Här har ni en som kommer shoppa loss i mars :)

Det bästa med kollektionen är att enligt H&M är materialen antingen ekologisk bomull, ekologiskt linne, tencel som tillverkats med minimal miljöpåverkan eller polyester av återvunna petflaskor.

GO H&M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0