TredjeFebruari

Det blev ingen handboll för mig idag. Ingen av familjen skulle dit och andra kunde inte, så jag struntade i det då. Skönt dock att vara hemma ikväll, har fixat lite till med mitt rum osv, så nu börjar det se bra ut :) Iallafall, hoppas att IFK tar hem vinst idag, skulle sitta fint!

Imorgon blir det MTV-style med Ester, mycket kul! Någon gång efteråt, så blir det kanske utgång? Hm.. det tål att tänkas på alltså. Får ju inte träffa Matilda på över två veckor annars.. På söndag drar hon till Sälen i en vecka och när hon kommer hem, drar jag iväg till Livigno - Italien i en vecka. Vi åker liksom om varandra :P

Bjuder på en bild på Lady Gaga för att hon är så jäkla grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0