TjugoförstaFebruari

Då var man äntligen hemma!
Vi landade igår vid 20tiden efter att ha cirkulerat runt Skavsta och väntat på att kunna landa. Vilket oväder det var! Blev nästan lite nervös inför landningen.. Det enda man såg innan man landa var gnistrande vita streck av snö, inget annat. Gick knappt att se marken. Men det gick bra iallafall, dock tog vi det säkra före det osäkra och stannade över på hotell tills idag. Det hade aldrig gått att åka igårkväll/natt.
Så nu är man äntligen hemma. Skönt att få sova i sin egna säng. Har inte kunnat sova en hel natt under hela resan.. Sjukt jobbigt. Här hemma vaknar jag aldrig om nätterna, så nu ska jag strax släcka!

Och förresten, så hade jag väääldigt gärna stannat i Bergamo där flygplatsen ligger. Där var det vår och 17 plusgrader! Hur underbart skönt som helst hade det varit...

Bilder kommer i veckan någongång när jag orkar och även bilder på FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0