NiondeFebruari

Vanlig tisdag idag, jobb och sedan dans med Elin :)

Och vet ni vad jag fick reda på igår..? Jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta. En viss person ska börja plugga på högskola någonstans i Sverige. Antingen till hösten eller nästa år. Då har jag lite tid på mig att lämna landet... Har ni gissat vem det kan vara? Jag vill inte skriva för mycket avslöjande, ifall denna person går in här och typ översätter allt. Han börjar på samma bokstav som mig och bor på andra sidan atlanten. Ni som känner mig, vet nog nu vem det är.
Seriöst..varför? VARFÖR just Sverige?! För att jag bor här?

Fan.

Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Pillen

Hahahhaha Ja Vet Ja Vet :D:D:D Stackare, han ger sig fan inte! / Martina het

2010-02-11 @ 13:48:13
Postat av: Sandra

Snyggt

2010-02-21 @ 20:02:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0