M - festivalen

Då har Melodifestivalen återigen kickat igång! Hoppas att vi verkligen skickar iväg en riktigt bra låt som kan nå minst topp 10 i Norge.. De senaste låtarna har ju tydligen inte tyckts om av övriga Europa. Senast det gick bra för Sverige var ju när Carola uppträde med Invincible och kom 5:a. Jaa, jag säger då det... Carola är mästaren inom schlagern och det kommer hon alltid att vara. Vare sig ni vill eller inte :)

Iallafall, om dagens deltävling - Rätt personer gick vidare till finalen, Salem och Ola. Jag tyckte mest om Salem! Sen förstår jag inte hur "Metalgruppen" kunde gå till Andra Chansen?! Lät likadant genom heela låten och kom aldrig igång. Då hade jag hellre sett Linda i Andra Chansen. Jag fick faktiskt lite vibbar från Beyoncé när man hörde hennes låt, med det lockiga håret, klänningen och bakgrundsdansarna. Inte så pjåkig låt ändå.

Men men, Ola & Salem var helt klart bäst ikväll!

Bara jag som tycker att Salem är sjukt söt? :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

Salem var sjukt bra! ;D och ja, han är söt ;)

2010-02-07 @ 17:59:03
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0