I better keep on walking.....

Gaah, jag blir helt galen att jag inte hittar låten med Salem al Fakir!
Jag har haft låten i huvudet hela dagen. "I better keep on walking, keep on walking...lalala".

Fast nu när jag sitter här och skriver och letar för fullt på youtube så hittade jag låten! Wohoo
Haha, jag tycker att han ser lite kul ut.. Hans huvud ser lite litet ut och han gör roliga ansiktsuttryck ibland. Sitter här nu och skrattar lite smått för mig själv :)
Låten förresten blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på den!

Update: Nu funkar den inte åter igen. SVT har tagit bort den igen. Orkar inte lägga in en ny, men det finns ett klipp med hela låten på youtube, alltså endast låten. Bara att söka sig fram.


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

går inte se klippet längre.. :/

2010-02-08 @ 09:47:39
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0