ÅttondeFebruari

Doh, såg att man inte kunde se på klippet för SVT hade tagit bort det. Men nu ligger det uppe igen, så nu fungerar klippet i förra inlägget :) får väl se om de tar bort det igen.
Kan iallafall inte sluta lyssna på låten...

Idag var jag, Vilma och Kaper och besökte det nya äventyrsbadet i Skövde! :) Tja, en liten recension då.. Det var ganska så litet, våg-bassängen var mindre än i jönköping och sedan fanns det några rutschkanor i samma avdelning. Sedan fanns det 3 olika stora vattenrutschbanor - en som man kunde åka 2 st i, en som var total mörk med lampor med olika ljus och färger och en som man var nere i vattnet på 5 sek och då går det sjukt fort! Jag hade knappt någon bikini på mig när jag kom ner... :P Sen fanns det Forsen och fors var det allt. Ungefär som en rutschbana man åker på fast med massor av vatten. När man kommer ner i en liiten pool,så kan man knappt nå ytan för det är så strömt. Iallafall inte jag, jag rulla runt där under vattnet och fick några kallsupar, sedan slog man i väggen där man kunde hitta ett rep för att ta sig därifrån. Det var lite kämpigt, för mig.

Tja, dit kanske man kommer igen. Det var helt ok faktiskt och en aning bättre än jönköping. Det är väl det jag kan jämföra med. Har ju aldrig varit i Örebro på badet där tex.

Men men, kul hade vi iallafall!


Kommentarer
Postat av: Vilma

hejsan

badhustet var inte så himla roligt utom när vi åkte 2st rusekanorna (Stavning)

2010-02-11 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0