FjärdeDecember

Igår var det en ganska så fullpackad dag för min del, då jag först var med på julpysseldagen på Vilmas skola. Jag hjälpte till hela dagen med att göra grantomtar och det var faktiskt ganska så kul och tiden bara for iväg :) Efter skoldagen, drog vi mot tåget till Gbg. Tåget var faktiskt inte en enda minut sen, helt otroligt typ. Vi drog till Nordstan och det var sjukt mycket folk. Sedan var ju även Kenza där och signera osv, så då blev det ju ännu mer folk. Shopping för mig blev det på H&M och på Levi's. Har äntligen skaffat mig Levi's Curve ID och jag var egentligen en slight curve, men fick av misstag Demi curve, men de passa mig super ändå, så jag slog till på dem, mycket nöjd!
Efter shoppingen, drog vi till Hard Rock och åt god mat som alltid! Och efter det blev det Idol! Jay var ju hur bra som helst :) Sedan kan man ju diskutera de andra två och vem som åkte ut.. men men. Jay kommer ju vinna skiten ändå :) Klockan 03 var jag återigen i min säng. Sjukt trött var man, då jag hade gått upp klockan 06 på morgonen...
Idag skulle jag visst vara lite barnvakt åt Filippa, så då blev det lite pepparkaksbak, mys mys :)
Så det blir lite bilder från idag och bilderna från Idol kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0