AndraDecember

Ikväll var det handboll som stod på schemat och det gick tyvärr inget vidare. Förlorade med ett mål, så det var lite surt.
Men men, får hoppas på bättre lycka nästa gång!
Imorgon är jag ledig! Eller ja, inte riktigt... Imorgon ska jag befinna mig kl 08 på kusin Vilmas skola för lite julpyssel :) Trevligt att komma tillbaka till mellanstadiet för en dag! Fick reda på att jag ska stå på en station och hjälpa alla elever och vid min station ska vi göra Toffsar eller "tassels" som Maria Montazami skulle ha sagt ;) Sådana där tomte-toffsar. Ska bli intressant och se hur detta går!
Efter skolan, tar vi tåget ner till Götet för att troligtvis kika i butiker, äta middag och sedan dra mot Scandinavium för att kika på Idol igen :) Mycket trevligt! Hoppas bara att vi klarar oss i snöovädret! Speciellt när det gäller tåget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0