TjugoniondeAugusti

Är nu hemkommen efter en kul helg i Eksjö. Körde 2 h för att komma ner dit på fredagseftermiddagen och träffade Elin och hennes pojkvän Sebastian. Nästan direkt fick vi bege oss mot konsertområdet, då Salem al Fakir spelade och invigde hela kalaset :) Salem var super live, söt samt hade skön dansstil! Han vill jag gärna se igen om jag får chansen. Efter Salem, så var det Eric saade, men det var sjukt mycket folk, så vi såg endast en halv låt. Sedan vidare till stora scenen där Hoffmaestro spelade och dem var hur bra som helst live, crazy! Jag vet att jag dissade dem en aning på P&L, men gav dem en ny chans här och de var inte alls dumma :) Kvällen avslutades med Takida som jag aldrig har gillat plus att dem suger live.
Igår såg vi sköna Lill-Babs, jag och Elin drog ner medelåldern en aning där skulle jag tro :P  Sen blev det en snabbis på Melissa Horn och sedan vidare till Darin och efter var det E-type som avslutade hela kalaset! E-type var också väldigt bra live, bjöd på sig själv, bra kontakt med publiken osv.

Så, helgen har varit mycket bra och det har varit kul att få ha träffat Elin och massa annat folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0