FörstaAugusti

Får först och främst skriva Grattis på födelsedagen till far min! Åldern är väl lika bra att jag inte skriver ;)

Nu ska vi se vad som har hänt det senaste...
I lördags var det dåligt väder och regnade typ hela tiden, så då drog vi till Liseberg med Filippa på 3 år. Hon hade tjatat ganska så mycket det senaste, så vi drog och hoppades att regnet skulle upphöra när vi kom fram. Vilket det gjorde för några timmar! Vi slapp regnet och även köerna. Inget folk, woho! Dock blev det inte mycket åkande för mig, utan man fick ju åka med 3åringen på småkaruseller :) Istället spelade jag på massa godis-hjul och fick med mig fyra stjärnvinster! Alla mina ;) Jag säger alltid när jag åker till Liseberg att jag åker inte hem utan en stjärnvinst! Så nu ska jag äta mig tjock. Får dock försöka hålla mig undan så gott det går innan Rhodos, hehe..

Igår lördag, så blev det utgång med Tidde o Co och vi hade det riktigt trevligt! Utgång blir det även nästa lördag, då det först är födelsedagsfest för Malin & Terese :)

Våra vinster! Pappa får bli huvudlös :P


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

dela med er tack ? :D

2010-08-02 @ 20:50:42
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0