TjugosjundeApril

Livet rullar på i vanlig ordning..
Igår var jag på min första besiktning med min Cooper och den gick igenom prickfritt! Woho! "Jag kan inte se en enda rostfläck på bilen din!"
Känns mycket bra :)
Idag skulle jag ha dansat showjazz med min älskade kusin Elin, men vi ställde in det pga personliga skäl. Så istället för dansen, så drog jag ut på en intervall-runda samt styrka och en massa stretching. Jag har faktiskt blivit en aning vigare! Når näääästan ner till golvet med fötterna ihop. Jag som egentligen är världens ovigaste person... Fortsätter jag såhär så kanske det går att nå ner till golvet helt och hållet. Kan ju alltid hoppas iallafall :)

Imorgon ska jag nog dra in till stan och köpa lite smått. Behöver försvarets hudsalva!! Apoteket har inte haft det de senaste gångerna jag har varit där..
typ panik.
På torsdag blir det dans med Ester och nu har vi bara tre lektioner kvar innan dansuppvisningen är! :) Innan dansen ska jag fika med Matilda lilla på stan också, ska bli mys! :)
Helgen är ännu inte bestämd, kanske drar ner till stugan, men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0