TjugoförstaApril

Har egentligen inte mycket att skriva om.. Dagarna ser ungefär likadana ut, jobb på dagarna och sedan är det slappt på eftermiddagrna om det inte är dans eller annat. Imorgon ska jag iallafall fixa min sidospegel! Det var verkligen på tiden...Ute lite i sista minuten eftersom jag har besiktning på måndag. På eftermiddagen kommer jag att bli upphämtad av Ester eftersom vi ska till dansen och även att hon har tagit körkort! woho :D 

Har gjort ett litet collage här nedan på mig med lockigt och rakt hår. Vet inte riktigt vad jag passar bäst i. Dock trivs jag i det raka för tillfället. Tycker om att kunna dra fingarna igenom håret :P Kunde jag inte riktigt göra med lockigt hår, inte på samma sätt iallafall. Jag säger ju hela tiden att jag ska variera, men jag blir alltid fast i antingen rakt eller lockigt under en längre period. Så det är väl bara en tidsfråga innan jag börjar köra med lockigt hår igen.. Men vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

du är ju superfin i båda ! dock kommer jag nog alltid se dig som en liten krullis ;)

2010-04-23 @ 11:52:46
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0