TjugofjärdeApril

Just nu händer det inte så mycket.. Typ som om knappen pause är intryckt. Dagarna ser ungefär likadana ut och helgerna är stillsamma för tillfället. Fast jag ska väl inte klaga.

Köpte dessa guldiga harembyxor på H&Ms hemsida för ett tag sen och tyckte de var coola. (Syns inte på bilden, men de blir smalare nedtill). Dock har jag inte klurat ut när jag ska använda dem och så ser man ju lite speciell ut i byxorna :P But fashion is fashion!
Så jag testade dessa byxor på släkten idag som vi träffade i eftermiddags. Tja, vet inte vad de tyckte.. Inte direkt ett plagg man går runt i jämt. Tycker dock att det är kul att sticka ut lite och se lite annorlunda ut och dessutom att våga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0