TiondeApril

Var inne på hälsomässan i förmiddags och efter att ha gått runt och kikat lite, hittade jag damen, eller rättare sagt Christel Dahlin som jag var hos för ett år sedan och bokade en tid. Jag tycker faktiskt att hon prickade in en hel del faktiskt och det kändes bra när jag gick därifrån. Hon sa att jag absolut ska följa mina funderingar och tankar kring att dra över till USA och leva som aupair i ett år. Det ska tydligen vara det rätta för mig och allt kommer att gå bra. Hon visste till och med att jag hade skickat in ansökan! Så vi får se vart det bär i höst. När det gäller kärleken...tja, det håller jag för mig själv :) Spådde mig inte hos någon annan, för allt Christel sa räckte för mig och jag var nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0